OMG nog 6 weken

15 december 2015 - Beverwijk, Nederland

Spannend!! Over 6 weken vlieg ik samen met Tim naar Kuala Lumpur., vanaf daar door naar Langkawi.. Het wordt nu wel echt ECHT. De laatste voorbereidingen ben ik al aan begonnen, afspraak met thuisvaccinaties is gemaakt voor drie keer in januari (RABIES prik 3 maal, hepatitus a en b, buiktyfus, dtp, hoppa hele klerezooi... LOVE IT). Tja, je moet er wat voor over hebben geloof ik. Begin nu wel spannend te worden hoor, afscheidsfeestje is geregeld, alle verzekeringen zijn rond, ben al bezig met lijsten aan t maken wat we nodig hebben voor zo'n lange tijd.

En dan het besef, me familie en vrienden. Ik ga ze een hele lange tijd niet zien. Heel bizar en dubbel en ik ben bang voor heimwee. Heb er nooit last van gehad, maar ik ben dan ook nog nooit zolang weggeweest en zover van huis. Gelukkig is Tim mee, dat scheelt zo'n beetje de helft denk ik. En dan het tweede waar ik tegenop zit: het eten. Ik heb werkelijk geen idee of ik curry met vis in de ochtend ook leuk vind als ontbijt.. Maar we gaan het zien.

Onze heenreis... die wordt ook spannend, eerst vliegen we naar Jakarta vanaf Amsterdam. Dan drie uur wachten dan door naar Kuala Lumpur. Tot dusver heb ik verder nog geen doorreis geboekt, gok dat we een dag of 3 in Kuala Lumpur gaan blijven en dan pas naar Langkawi zelf gaan. Damn, ik heb er zoveel zin in!!

Nu eerst nog even me spullen inpakken voor NEW YORK want daar ga ik donderdag heen met Tim, Justin (schoonbroertje, vind zwager zo'n raar woord) en Loes, me schoonmamma. Dat wordt in ieder geval flink shoppen want het is Sale. Lucky me! Dan nog NYE vieren in Berlijn met Tim en dan aftellen geblazen. Guess I am a very lucky girl. xoxo