Net in Nederland en nu al weer me koffer aan het pakken voor Italië.

14 juli 2016

Na ongeveer tien dagen Nederland zag ik een vacature voorbij komen op Facebook. Chauffeur in Italië. Ik was toevalig die dag aangenomen voor een andere baan dus ik dacht ik reageer word toch niks maar kan altijd op gesprek gaat. Goed dit was dus afgelopen dinsdag. Gisteren (woensdag) werd ik smorgens wakker gebeld door een nummer uit Nijmegen. Ik nam op en kreeg Marieke van Estivant vakanties aan de telefoon. Of ik nog geïnteresseerd was in de baan als chauffeur in Italië. Tuurlijk was ik dat, vertel verder. Na alle details besproken te hebben vroeg ik of ik er even over na mocht denken, ik bedoel ik was namelijk net terug van een half jaar Azië, had net een nieuwe baan en moest dit toch eventjes bespreken.

Heb dit meteen met oma besproken en mijn nieuwe baas gebeld, alles uitgelegd en die zeiden allebei heel enthousiast DOEN! Dus na een half uurtje belde ik Marieke terug. Yes, ik ga mee zei ik. Marieke was razend enthousiast en ik kreeg meteen allemaal mails met informatie en mijn contracten toegezonden. Alles getekend en doorgenomen en teruggestuurd. Vanaf volgende week zit in in Italië! Als chauffeur op een camping, dus transfers van en naar het vliegveld, excursies, dat soort tripjes. Super super super veel zin in! Ik wilde sowieso nog weg deze zomer en nu wordt het voor me geregeld en betaald. Mijn lieve klasgenoot Tamara gaat op dezelfde locatie werken dus we gaan een heerlijke zomer met elkaar tegemoet in Italië! Iedereen die ik dus gemist heb in de afgelopen dagen met afspreken... Sorry dit moet dus wachten tot na Italië. Mijn excuses. Ik ga doen wat ik al jaren eerder wilde doen! Tot snel! Liefs Edith

1. Evert Hoogeveen:
    14 juli 2016
    Geweldig toch wereldreiziger,
    gefeliciteerd en jij ziet echt alle kanten van de wereld.
    Eerst aan de rijst en nu aan de pasta, lekker hoor hahaha
    Je kleding gewassen ff de kermis gehad, familie hallo gezegd en mevrouw gaat weer.
    Heel veel plezier en geniet naast het werk lekker, je krijgt het niet cadeau want ook daar zal je weer hard buffelen.
    Als je weer eens terug bent probeer ik een gaatje in je drukke agenda te vinden en zien we elkaar.
    Liefs en goeie reis, Eef Hoogeveen