AFSTUDEER OPDRACHT GEZOCHT!! HELP!!

18 februari 2017 - Amsterdam, Nederland

Lieve vrienden, wie helpt mij uit de brand? DELEN IS LIEFDE!!

Als vierdejaarsstudent van de opleiding HBO Hoger toeristisch recreatief onderwijs in Haarlem (Inholland) ben ik op zoek naar een afstudeeropdracht in de toeristische branche. Het gaat om een afstudeer opdracht waarbij ik maximaal een dag of 2 totaal zal mee draaien in het bedrijf zelf. Dit puur om het gevoel van het bedrijf te krijgen. In het derde jaar heb ik de minor hospitality management gevolgd en ben ik voor een half jaar stage naar Maleisie geweest om daar in een resort te werk te gaan als marketing manager. In mijn laatste jaar van de opleiding heb ik de minor business travel incentives gevolgd waarbij ik zelf een studiereis samengesteld heb en deze ook uitgevoerd heb in Vilnius met 41 eerstejaars studenten.

In het verleden ben ik oa werkzaam geweest bij Unilever en British American Tabacco als vertegenwoordigster, kortom ik heb genoeg verstand van uiteenlopende zaken.

De afstudeer opdracht is vrij naar keuze en kan in overleg met het bedrijf worden bepaald. Ik heb enkele voorbeelden van welke opdrachten er mogelijk zijn:

Plannen zoals:
- Marketingplan
- Communicatieplan
- Handleidingen
- Social Media Plan
- Concurrentieanalyse
- Klanttevredenheidsonderzoek
- Marktonderzoek
- Beleidsplan op verschillende niveaus (toeristisch beleidsplan op gemeentelijk niveau, beleidsplan van travel managers)

of

(Reis)producten denk hierbij aan:
- Excursie
- Educatief programma
- (Rond)reis
- Product voor nichemarkt (gay-reis, rootsreis)
- App
- Website
- Platform
- Routekaart

Mocht u geinteresseerd zijn om uw bedrijf hiervoor beschikbaar te stellen hoor ik dat graag via email.

Met vriendelijke groet,
Edith van Mever